Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Відповідно до статті 41 Житлового кодексу України, статті 30 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності виконавчого комітету Іркліївської сільської ради, повідомляє про проведення в період з 1 жовтня по 31 грудня перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку.

Для цього вищезгаданим громадянам необхідно поновити документи облікової справи, окрім тих, які зараховані на облік у 2022 році.

Документи:

  1. Довідка з місця реєстрації.
  2. Документи, які дають право на проживання в квартирі (будинку): копія ордеру, копія свідоцтва про право власності про спадщину, або копія договору купівлі-продажу чи дарування квартири, договору найму та копія технічного паспорту.
  3. Копії паспортів всіх повнолітніх членів родини зареєстрованих по квартирі.
  4. Копії ідентифікаційних номерів.
  5. Копії свідоцтв про народження дітей.
  6. Копії свідоцтв про одруження або розірвання шлюбу.
  7. Оригінал та копія документа, який дає право на пільгу (медичний висновок приймається в оригіналі).
  8. Витяги на всіх членів сім’ї про наявність нерухомого майна та земельних ділянок під забудову.
  9. Довідка УПСЗН про внесення до Єдиного державного реєстру пільговиків.

Звертаємо увагу на те, що значна частина громадян тривалий час не поновлювала документи в облікових справах (застарілі дані, відсутні копії документів), що не дає змоги впорядкувати облік громадян, які перебувають на квартирному обліку на одержання жилих приміщень з обов’язковим додержанням порядку існуючого квартирного обліку.

Громадяни, які станом на 01 січня 2023 року не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, будуть включені до списків для зняття з квартирного обліку як таких, що не потребують поліпшення житлових умов.

Прийом документів здійснюється з 1 жовтня по 31 грудня в приміщенні сільської ради у відділі житлово-комунального господарства, комунальної власності виконавчого комітету Іркліївської сільської ради, щоденно, крім вихідних.

Перегляди: 3948