Проект рішення про оподаткування

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

 

Дата публікації: 02 червня 2017р.


ІРКЛІЇВСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

 

Проект     Р І Ш Е Н Н Я

  

 Про місцеві  податки і збори  на 2018 рік

 

        Відповідно до пункту 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей  7, 8, 10, 12, 265, 266, 267, 274, 289 Податкового кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» зі змінами та доповненнями,  Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» №1791-VIII  від 20.12.2016 року,  Закону України  «Про внесення змін до Податкового кодексу  України щодо покращення інвестиційного клімату  в Україні» №1797-VIII від 21.12.2016 року,  сільська рада  в и р і ш и л а:

 

      1.Встановити на території Іркліївської сільської ради починаючи з

01.01.2018 року такі місцеві податки :

     - податок на майно;

податок на майно складається з:

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

транспортного податку;

плати за землю.

    - єдиний податок.

      2.Затвердити положення про об'єкти оподаткування, платників податків, розміри ставок, податкові періоди, строки та порядок сплати щодо кожного з місцевих податків і зборів згідно додатків.

      3.Копії даного рішення з відповідними додатками надіслати у десятиденний термін, з дня оприлюднення, до державної фіскальної служби в якій перебувають на обліку платники даних місцевих податків та зборів.

      4.Зарахування місцевих податків та зборів до місцевого бюджету здійснювати відповідно до Бюджетного кодексу України.

      5.Контроль за дотриманням законодавства щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів покладено на органи державної фіскальної служби.

      6.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету та фінансів.

 

 

Сільський голова                                                                      І.М.Поїздник

 

                                                                                 Додаток 1 

                                         до  проекту рішення Іркліївської сільської ради

 

 

Положення 1.

про  порядок нарахування та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

  1. Платники податку.

 Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

 Визначення платників податку в разі перебування об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

  1. Об'єкт оподаткування.

2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

в) гуртожитки;

г) житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської  ради;

д) об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

е) об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об'єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об'єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

ї). об’єкти  житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

  1. База оподаткування.

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

  1. Пільги із сплати податку.

4.1. База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

    Пільги з податку для фізичних осіб не застосовуються до:

  • об'єкта/об'єктів оподаткування, якщо їх площа перевищує

п'ятикратний розмір неоподатковуваної площі;

  • об'єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з

метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

     Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об'єктом оподаткування.

      Відомості стосовно пільг  до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості.

  1. Ставка податку.

    Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості , що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються у відсотках до розміру  мінімальної заробітної плати, встановленої  законом  на 1 січня   звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

5.1. Розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об'єктів житлової нерухомості для фізичних осіб.

 

Типи об'єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.

Житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.

0,05

2.

Квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.

0,05

3.

Прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або) більше спільну капітальну стіну.

0,05

4.

Котедж – одно-, півтораповерховий будинок  невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою.

0,05

5.

Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

0,05

6.

Садовий будинок – будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків.

0,05

7.

Дачний будинок – житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

0,05

8.

Інші.

0,05

 

5.2. Розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об'єктів нежитлової нерухомості для фізичних осіб.

 

Типи об'єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.

Будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку.

0,25

2.

Будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно – побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей.

0,05

3.

Будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування.

0,25

4.

Гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки.

0,05

5.

Будівлі промислові та склади.

0,1

6.

Будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки).

0,25

7.

Господарські (присадибні) будівлі  - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.

0,004

8.

Інші.

0,05

 

5.3. Розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об'єктів житлової нерухомості для юридичних осіб.

 

Типи об'єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.

Житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.

0,5

2.

Квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.

0,5

3.

Прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або) більше спільну капітальну стіну.

0,5

4.

Котедж – одно-, півтораповерховий будинок  невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою.

0,5

5.

Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

0,5

6.

Садовий будинок – будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків.

0,5

7.

Дачний будинок – житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

0,5

8.

Інші.

0,5

 

5.4. Розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об'єктів нежитлової нерухомості для юридичних осіб.

 

Типи об'єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.

Будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку.

0,5

2.

Будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно – побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей.

0,5

3.

Будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування.

0,25

4.

Гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки.

0,05

5.

Будівлі промислові та склади.

0,25

6.

Будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки).

0,5

7.

Господарські (присадибні) будівлі  - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.

0,05

8.

Інші.

0,25

 

  1. Податковий період.

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

  1. Порядок обчислення суми податку.

7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту  4.1 пункту  4 цієї статті та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту  4.1 пункту 4 цієї статті та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об'єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" підпункту  4.1 пункту  4 цієї статті та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів "б" і "в" цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості;

д) за наявності у власності платника податку об'єкта (об'єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів "а" – "г" цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об'єкт житлової нерухомості (його частку).

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/умм податку, обчисленого згідно з підпунктом 7.1 пункту 7 цієї статті, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (уммведенного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому умм податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.4. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

  1. Порядок обчислення податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

  1. Порядок сплати податку.

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській місцевості через касу сільської  ради , за квитанцією про прийняття податків.

  1. Строки сплати податку.

10.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

        Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

       

 

Секретар сільської ради                                                                  Р.І.Демуз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Додаток 2

                                         до проекту  рішення Іркліївської сільської ради

                                                                               

 

Положення 2.

про порядок нарахування та сплати єдиного податку

 

     2.1. Загальні положення. Єдиний податок це обов’язковий місцевий податок, визначений  згідно статті 10 Податкового кодексу України  від 02.12.2010 року №2755-VI та Законів України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» від 04.11.2011 №4014-VI , «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 №71-ІІІ зі змінами та доповненнями, «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких  законодавчих актів України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних  надходжень  у 2017 році» №1791-VIII від  20.12.2016 року.

     2.2. Об’єкт оподаткування та платники податку. Установити, що спрощена система оподаткування, обліку та звітності запроваджується для таких суб'єктів  господарювання:

1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.

 

 

      2.3. Ставки єдиного податку для суб’єктів господарювання.

      Ставка єдиного податку  для першої групи  встановлюється у відсотках (фіксована ставка)  від розміру  прожиткового мінімуму, встановленого  для працездатних осіб станом на 1 січня  звітного року.

       Ставка єдиного податку для другої групи встановлюється  у відсотках (фіксована ставка) від  розміру  мінімальної заробітної плати, встановленої законом  на 1 січня звітного року.

       Ставки єдиного податку для суб’єктів господарювання першої та другої груп:

КВЕД

НАЗВА

 

1 група

1група

Ставка (%)

47.8:

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках:

 

47.81

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках харчовими продуктами

8

47.82

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках,текстильними виробами, одягом і взуттям

                     8

47.89

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках іншими продуктами

8

01.61

Допоміжна діяльність у рослинництві

6

01.62

Допоміжна діяльність у тваринництві

6

02.40

Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві

6

13.92

Виробництво готових текстильних виробiв, крiм одягу (індивідуальне замовлення)

                     6

13.93

Виробництво килимів і килимових виробів(індивідуальне замовлення)

                     6

14.11

Виробництво одягу зі шкіри (індивідуальне замовленн)

6

14.13

Виробництво іншого верхнього одягу (індивідуальне замовленн)

6

14.14

Виробництво спіднього одягу (індивідуальне замовлення)

6

14.19

Виробництво іншого одягу й аксесуарів (індивідуальне замовлення)

                     6

14.20

Виготовлення   виробів із хутра (індивідуальне замовлення)

6

 

 

 

15.11

Дублення шкур і оздоблення шкіри; вичинка та фарбування хутра

6

15.12

Виробництво дорожніх виробів, сумок, лимарно-сідельних виробів зі шкіри та інших матеріалів 

                     6

16.2

Виготовлення   виробів з деревини,корка,соломи та рослинних матеріалів для плетіння

                     6

25.99

Виробництво інших готових металевих виробів (індивідуальне замовлення)

                     6

31

Виробництво меблів:

 

31.02

Виробництво кухонних меблів

6

31.03

Виробництво матраців

6

31.09

Виробництво інших меблів

6

43.32

Установлення столлярних виробів

5

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

6

45.40

Технічне обслуговування і ремонт мотоциклів

6

15.20

Виробництво взуття (індивідуальнре замовлення)

6

95.21

Ремонт електронної апаратури побутового призначеннядля приймання, запису, відтворення звуку й зображення

                     6

95.22

Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання

6

95.23

Ремонт взуття та шкiряних виробів

6

95.24

Ремонт меблів і домашнього начиння

6

95.25

Ремонт годинників і ювелірних виробів

                   6

95.29

Ремонт інших побутових виробів

6

74.20

Діяльність у сфері фотографії

6

77.2        (77.11-77.29

Прокат побутових виробів і предметів особистого вжитку

6

81.2          (81.21,81.29)

Діяльність із прибирання

6

96.01

Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробiв

6

96.02

Надання послуг перукарнями та салонами краси

4

96.03

Органiзацiя поховань і надання суміжних послуг

6

2 група

2 група

 

КВЕД

НАЗВА

 

47.1:

Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах

 

47.11

Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування                                                           11

47.19

Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах

11

47.2          (47.21 - 47.29 крім 47.26)

Роздрібна торгівля продуктами харчування, напоями в спеціалізованих магазинах:

                   11

47.4      (47.41-47.43)

Роздрібна торгівля інформаційним і комунікаційним устаткуванням у спеціалізованих магазинах

                  11

47.5     (47.51-47.59)

Роздрібна торгівля іншими товарами господарського призначення

                  11

47.6       (47.61 - 47.65)

Роздрібна торгівля товарами культурного призначення та товарами для відпочинку в спеціалізованих магазинах

                   11       

47.7             (47.71-47.78)

Роздрібна торгівля  вншими товарамив спеціалізованих магазинах

                  11

47.79

Роздрібна торгівля вживаними товарами в магазинах

11

47.8:

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках:

11

47.81

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках харчовими продуктами

11

47.82

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках,текстильними виробами, одягом і взуттям

                   11

47.89

Роздрібна торгівля  з лотків і на ринках іншими продуктами

11

47.90

Роздрібна торгівля поза магазинами:

11

47.91

Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення через мережу Інтернет

                   11

47.91

Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

11

01          (крім 01.15)

Сільське господарство, мисливство та надання пов'язаних із ним послуг

                   11

2

Лiсове господарство та лісозаготівлі

11

3

Рибне господарство

11

10

Виробництво харчових продуктів

20

11.04

Виробництво інших недисьтильованих напоїв із зброджувальних продуктів (квас)

                   11

13

Текстильне виробництво

9

14

Виробництво одягу

                   9

15   

Виробництво шкiри, виробiв зi шкiри та інших матеріалів

9

16

Оброблення деревини  та виголовтення виробів із деревини та корка, крім меблів; виготовлення виробів із соломи та рослинних матеріалів для плетіння

                   11

18.12

Друкування іншої продукції

11

22.23

Виробництво будівельних виробів із пластмас

                  9

203.6

Виробництво виробів з бетону, гіпсу та цементу

9

23.61

Виробництво виробів із бетону для будівництва

9

23.69

Виробництво інших виробів із бетону, гіпсу та цементу

                   9

23.7

Різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю

                 20

25.1        (25.11, 25.12)

Виробництвобудівельних металевих конструкцій і виробiв

11

25.6       (25.61, 25.62)

Оброблення металів та нанесення покриття на метали; механічне оброблення металевих виробів

                     9

25.9        (25.91 -25.99)

Виробництво інших готових металевих виробів

11

31.0

Виробництво меблів

11

33

Ремонт і монтаж машин і устаткування

20

33.13

Ремонт і технічне обслуговування електронного  й оптичного  устаткування

20

33.14

Ремонт і технічне обслуговування  електричного  устаткування

20

41

Будівництво будівель

8

42

Будівництво споруд

8

43:

Спеціалізовані будівельні роботи:

 

43.11

Знесення

8

43.22

Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування

                     8                    

43.29

Інші будівельно-монтажні роботи

8

43.31

Штукатурні роботи

8

43.32

Установлення столярних виробів

8

43.33

Покриття підлоги й облицювання стін

8

43.34

Малярні роботи та скління

8

43.39

Інші роботи із завершення будівництва

8

43.91

Покрівельні роботи

8

43.99

Інші спеціалізовані будівельні роботи

8

45:

Оптова та роздрібна торгівля автотранспортними засобами, іх ремонт (крім автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів, мотоциклів):

                   16

45.11

Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (крім автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів)

                   16

45.19

Торгівля іншими автортанспортними засобами

16

45.20

Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

6

45.32

Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

                   11

45.40

Торгівля деталями та приладдям до мотоциклів, технічне обслуговування та ремонт мотоциклів

                   11

46:

Оптова торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами:

 

46.1      (46.11 -46.19 крім 46.12)

Оптова торгівля за винагороду чи на основі контракту

11                             

46.2        (46.21 -46.24)

Оптова торгівля сільськогосподарською сировиною та живими тваринами

                   20

46.3      (46.31-46.39 (крім 46.35))

Оптова торгівля продуктами харчування

20

46.4       (46.41-46.49 (крім 46.48))

Оптова торгівля товарами господарського призначення

20

46.5       (46.51, 46.52)

Оптова торгівля інформаційним і комунікаційним устаткуванням

20

46.6                (46.61-46.77)

Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням

20

46.90

Неспеціалізована оптова торгівля

20

49.32

Надання послуг таксі

                  6

49.39

Інший пасажирський наземний транспорт

6

49.41

Вантажний автомобільний транспорт

11

49.42

Надання послуг перевезення речей

11

52.2

Допоміжна діяльність у сфері транспорту

11

55.10

Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування

20

56.10

Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування

20

56.21

Постачання готових страв для подій

20

56.29

Постачання інших страв

20

56.30

Обслуговування напоями

20

62         (62.01 -62.09)

Комп'ютерне програмування, консультування та пов'язана з ними діяльність

                    9

63         (63.11, 63.12)

Надання інформаційних послуг

9

63.99

Надання інших інформаційних послуг

9

68.10

Купівля та продаж власного нерухомого майна

20

68.20

Надання в оренду й експлуатацію  власного чи орендованого нерухомого  майна

                   20

69.10

Діяльність у сфері права

11

70.21

Діяльність у сфері зв'язків з громадськістю

11

70.22

Консультування з питань комерційної діяльності й керування

11

71.12

Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування  в цих сферах

                     8

73.11

Рекламні агентства

8

73.12

Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації                                                                                            8

73.20

Дослідження кон'юктури  ринку та виявлення громадської думки

8

74.10

Спеціалізована діяльність із дизайну

8

74.20

Діяльність у сфері фотографії

8

74.30

Надання послуг перекладу

8

75.00

Ветеринарна  діяльність

6

77.2        (77.11-77.29

Прокат побутових виробів і предметів особистого вжитку

8

81.2          (81.21,81.29)

Діяльність із прибирання

11

81.30

Надання ландшафтних послуг

11

82.1       (82.11,82.19)

Адміністративна та допоміжна офісна діяльність

11

85

Освіта

8

86

Охорона здоров'я

15

87

Надання послуг догляду із забезпечення проживання

8

91.01

Функціювання бібліотек і архівів

8

93.1

Діяльність у сфері спорту

8

93.29

Організація інших видів відпочинку та розваг

11

95.11

Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування

11

95.12

Ремонт обладнання зв'язку

6

95.21

Ремонт електронної апаратури побутового призначеннядля приймання, запису, відтворення звуку й зображення

                     6

95.22

Ремонт побутових приладів, домашнього та садового обладнання

6

95.23

Ремонт взуття та шкiряних виробів

6

95.24

Ремонт меблів і домашнього начиння

6

95.25

Ремонт годинників і ювелірних виробів

6

95.29

Ремонт інших побутових виробів

6

96.01

Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробiв

6

96.02

Надання послуг перукарнями та салонами краси

11

96.03

Органiзацiя поховань і надання суміжних послуг

11

96.04

Діяльність із забезпечення фізичного комфорту

11

96.09

Надання інших індивідуальних  послуг

11

       

       У разі  здійснення платниками 1 та 2 груп спрощеної системи оподаткування виду діяльності не передбаченого цією таблицею застосовувати  максимальний розмір ставки єдиного податку,  в тому числі: для 1 групи – 10%, для 2 групи – 20%.   

      Відповідно до пп.293.6 та 293.7  Податкового  кодексу України:          

 у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності;

  у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

        2.4. Порядок нарахування та строки сплати податку. Платники єдиного податку першої і другої  груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення  авансового  внеску  не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

         Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного
податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період
(квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

         Нарахування авансових внесків для платників єдиного
податку першої і другої груп здійснюється органами державної
податкової служби на підставі заяви такого платника єдиного
податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо
періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової
втрати працездатності.

          Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують  працю  найманих  осіб,  звільняються  від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

        2.5. Податковий період. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої групи є календарний рік.

       Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку
другої  групи є календарний квартал. Податковий  (звітний)  період  починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного)періоду.
        2.6. Строк та порядок подання звітності. Платники єдиного податку першої групи подають до органу державної податкової служби податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні  авансові внески. Платники єдиного податку другої - четвертої груп подають до органу державної податкової служби податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.

        2.7. Відповідальність. Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного  податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.
        2.8.  Особливості нарахування, сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку . Платники єдиного  податку звільняються від обов'язку нарахування,  сплати  та  подання  податкової  звітності  з  таких податків і зборів:

     1)   податку на прибуток підприємств;

     2) податку на доходи фізичних осіб у частині доходів (об'єкта оподаткування),  що отримані в результаті господарської діяльності фізичної особи та оподатковані згідно з цією главою;

     3) податку на  додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких  розташоване  на митній  території  України,  крім  податку на додану вартість,  що сплачується фізичними особами та юридичними  особами,  які  обрали ставку єдиного   податку,  визначену  підпунктом  1  пункту  293.3 статті 293 Податкового кодексу України;

     4) земельного податку,  крім земельного податку  за  земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності;

     5) збору за  провадження  деяких  видів  підприємницької  діяльності;

     6) збору  на  розвиток  виноградарства,  садівництва і хмелярства.

 

Секретар сільської ради                                                                      Р.І.Демуз

                                                 Додаток 3

                                         до проекту  рішення Іркліївської сільської ради

                                                    

                                      

Положення 3.

про порядок нарахування та сплати транспортного податку

3.1.Загальні положення.  

Транспортний податок це обов’язковий місцевий податок, визначений  згідно  статті 265  Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 №71-III , Закону України від 24.12.2015 №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» №1791-VIII  від 20.12.2016 року,  Закону України  «Про внесення змін до Податкового кодексу  України щодо покращення інвестиційного клімату  в Україні» №1797-VIII від 21.12.2016 року.

          3.2.Платники податку.

         Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 3.3. даного Положення.

          3.3.Об’єкт оподаткування

          Об’єктом оподаткування  транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти  років (включно)  та середньо- ринкова  вартість яких становить понад 375 (триста сімдесят п’ять) розмірів  мінімальної заробітної плати,  встановленої законом  на 1 січня  податкового року.

          3.4. База оподаткування

          Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 3.3. даного Положення.

          3.5. Ставка податку.

         Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 3.3. даного Положення.

          3.6. Податковий період.

         Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

         3.7.Порядок обчислення та сплати податку.

        Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

       Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

      Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

      Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

      Середньоринкова вартість автомобіля визначається  центральним органом  виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку  і торгівлі, за методикою, затвердженою  Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня  податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму  циліндрів двигуна, типу пального.

      Оприлюднюється перелік  авто до 1 лютого  податкового (звітного) року центральним органом  виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику  економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті.

      Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на  1 січня і до 20 лютого  2017 року  подають до державної податкової інспекції за місцем реєстрації  об’єкта оподаткування декларацію  з розбивкою річної суми  рівними частками  поквартально.

      Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

      У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

      Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

     За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

      3.8. Порядок сплати податку.

     Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

     

     3.9. Строки сплати податку

     Транспортний податок сплачується:

 а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

 

     Секретар сільської ради                                                         Р.І.Демуз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Додаток 4

                                         до проекту  рішення Іркліївської сільської ради

                                            

 

Положення 4.

про порядок нарахування та сплати плати за землю

 

4.1. Загальні положення. Плата за землю на  території сільської ради  встановлюється згідно з Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями, Законами України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо забезпечення  збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» №1791-VIII  від 20.12.2016 року та  «Про внесення змін до Податкового кодексу  України щодо покращення інвестиційного клімату  в Україні» №1797-VIII від 21.12.2016 року.

Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.            . 

4.2. Платники податку.

             Платниками податку є:

          -  власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

          -  землекористувачі;

          - платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

           4.3.Об»єкт оподаткування.

 Об»єктами оподаткування є:

- земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

- земельні частки (паї), які перебувають у власності;

- земельні ділянки надані в оренду.

           4.4. База оподаткування.

            Базою оподаткування є:

- нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин;

- площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

4.5.   Ставка податку.

4.5.1.Ставки земельного податку за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

Вид земельної ділянки

Відсоток від нормативно грошової оцінки землі

Рілля

0,3

Сіножаті

0,3

Пасовища

0,3

Багаторічні насадження

0,3

Особисте селянське господарство

0,3

Земельні частки(паї)

0,3

Для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

 

0,03

Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності)

1

Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання державної та комунальної форм власності

 1

Землі сільськогосподарського призначення (крім с/г угідь)

1

Землі громадського призначення

1

Землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення

1

Землі оздоровчого та рекреаційного призначення

1

Землі загального користування

1

4.5.2. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Вид земельної ділянки

Відсоток від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області

Рілля

5

Сіножаті

5

Пасовища

5

Багаторічні насадження

5

Землі водного фонду

5

Особисте селянське господарство

5

Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності)

5

Земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання державної та комунальної форм власності

5

Землі сільськогосподарського призначення (крім с/г угідь)

5

Землі громадського призначення

5

Землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення

5

 

4.5.3. Розміри орендної плати за землі в межах населених пунктів.

Вид земельної ділянки

Відсоток від нормативної грошової оцінки землі

-         Для  фізичних осіб:

 

землі сільськогосподарського використання (рілля)

4,5

землі для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель  і споруд

5

 

землі сільськогосподарського використання (сінокоси, пасовища)

5

землі промисловості

6,5

землі комерційного призначення в сфері надання  послуг

8

землі комерційного призначення

10

землі  комерційного призначення, де здійснюється торгівля тютюновими  виробами  та алкогольними напоями

12

-         Для юридичних осіб

 

землі сільськогосподарського призначення (господарські двори)

4,5

землі комерційного призначення

4,5

землі промисловості

4,5

землі транспорту і зв’язку

6

землі стільникового зв’язку

12

 

4.6Порядок обчислення плати за землю.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

4.7.  Податковий період.

Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

4.8. Строк та порядок сплати плати за землю.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами земельний податок може сплачуватися через касу сільської ради за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Річна сума орендної плати  з 2017 року не може бути меншою розміру земельного  податку, встановленого  для відповідної категорії  земельних ділянок на відповідній території.

Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

4.9. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.          Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

 Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

           За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.  

    4.10. Податкові пільги та порядок їх застосування.          

         Відповідно до ст.284 Податкового кодексу Іркліївською сільською радою вирішено надати пільги щодо сплати земельного податку, що сплачується на відповідній території:

         - органам місцевого самоврядування;   

- закладам, установам та організаціям, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

           Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

            Від сплати податку звільняються також  фізичні та юридичні особи визначені в ст. 281, 282,283 Податкового кодексу України.

          4.11. Відповідальність.

Особи, винні у порушенні законодавства по платі за землю, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до законодавства.

 У разі неправильного обчислення та несвоєчасного подання до державної фіскальної служби податкової декларації по платі за землю та несвоєчасне подання платіжних доручень до установи банку платник повинен понести відповідальність згідно ст.120,123,126 Податкового кодексу України та ст. 16311та 1632 Кодексу України про адміністративні правопорушення.         

   4.12. Контроль.

Податковий контроль здійснюється контролюючими  в межах їх повноважень, встановлених Податковим кодексом України.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування бюджетів та фінансів.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                   Р.І.Демуз

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Іркліївської сільської  ради «Про місцеві податки і збори на 2018 рік»

 

1.Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

У зв’язку із набранням чинності з 1 січня 2011 року Податкового кодексу України (далі – Кодекс), втратою чинності Закону України від 21.12.2000 №2181-Ш «Про погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 «Про місцеві податки та збори» постійною комісією з питань планування бюджету та фінансів Іркліївської сільської  ради розроблено проект рішення сільської ради «Про місцеві податки і збори на 2015 рік». Згідно із пунктом 12.3 статтею 12 Кодексу та пункту 24 частини 1 статті 26 законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

 

  1. Цілі державного регулювання.

Цілями регуляторного акта є:

-запровадження місцевих податків і зборів відповідно до Кодексу та затвердження Положень про них;

-збільшення надходжень по місцевим податкам і зборам до сільського бюджету.

-направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

 

  1. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового Кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.

 

Обраний спосіб:

- відповідає вимогам чинного законодавства;

- забезпечує досягнення цілей державного регулювання;

- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;

- повністю відповідає потребам у вирішенні проблем;

- встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок місцевих податків і зборів, що надходять до місцевого бюджету.

 

  1. Механізм реалізації мети:

- приведення умов оподаткування до діючого законодавства;

- затвердження коефіцієнтів для обчислення розміру ставок по місцевих податках і зборах з врахуванням територіального місцезнаходження та інших факторів, що впливають на обчислення.

 

Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження   запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта.

Затвердження місцевих податків та зборів  забезпечить  направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

 

5.Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта.

Регулювання. впливає на кожну із трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, органу місцевого самоврядування.

 

  1. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.

Пропонується встановити  строк дії запропонованого регуляторного акта 1 рік

 

  1. Визначення показників результативності регуляторного акта.

Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської ради є:

 

1). Виявлення розміру надходження в сільський  бюджет внаслідок прийняття запропонованого проекту рішення сільської ради.

2). Кількість платників місцевих податків та зборів, на яких поширюватиметься дія запропонованого регуляторного акту.

3). Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акту.

 

  1. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися спеціалістами виконкому Іркліївської ради на  підставі статистичних даних виходячи із зазначених  показників результативності.

 

 

 

 

Голова постійної комісії з питань

планування бюджету та фінансів                                        В.І.Бабенко

 

 

 

Перегляди: 9259