Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Рис. до iнф. матер. 2 19.05.2020

З початку дії карантину, тобто з 12 березня по 15 травня 2020 року, до Чорнобаївської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості звернулися та отримали статус безробітного 172 особи. Надійшло 207 вакансій від роботодавців району, що на 178 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Фахівцями районної філії визначено топ-5 найпопулярніших вакансій цієї весни:

-      тракторист сільськогосподарського виробництва - 64 вакансій;

-      підсобний робітник – 38 вакансій;

-      водій автотранспортних засобів – 35 вакансій;

-      апаратник оброблення зерна – 10 вакансій;

-      сторож – 6 вакансій.

Середня заробітна плата за визначеними вакансіями становить 5000 гривень. Найбільше вакансій надійшло від таких сільськогосподарських товариств району: СТОВ “Маяк”, СТОВ “Красенівське”, СТОВ “Кліщинське”, ПАТ “Велика Бурімка”, СТОВ “Канівці”, СТОВ “Світанок”.

Фахівці Чорнобаївської районної філії використовують сучасні підходи при спілкуванні із зареєстрованими безробітними та роботодавцями: під час карантину здійснено 9 Skype-зв’язків з роботодавцями; надано 252 індивідуальних профорієнтаційних послуг, з яких 164 – онлайн; проведено онлайн інформаційний семінар із загальних питань зайнятості. Щодня кар’єрні радники проводять прийоми в телефонному режимі, спілкуючись із безробітними щодо наступного відвідування.

“У роботі фахівців із роботодавцями та безробітними набуває актуальності онлайн-спілкування, що потребує нових підходів та навичок. Все більшого попиту на ринку праці Чорнобаївського району набувають робітничі професії. Роботодавці потребують робітників. На сьогодні із заявлених протягом карантину 207 вакансій – 205 укомплектовано”, - зазначив директор районної філії Сергій Пасічник.

Перегляди: 927
Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

4 РИС ДОПОМ ЧАСТК БЕЗРОБ

Відповіді на актуальні питання щодо отримання допомоги по частковому безробіттю:

Як можна отримати допомогу з часткового безробіття на період карантину?

Ця допомога надаватиметься роботодавцям з числа суб'єктів малого та середнього підприємництва, які зупинили (скоротили) діяльність за період карантину, для покриття витрат на зарплату робітникам, яким був скорочений робочий час. Далі роботодавець буде переказувати ці кошти своїм працівникам. Право на допомогу мають застраховані особи, з якими роботодавець оформив трудовий договір (крім осіб, які отримують пенсію, та осіб, які працюють за сумісництвом). Допомога не надаватиметься в разі наявності у роботодавця заборгованості з виплати заробітної плати та сплати єдиного внеску.

Які підприємства зможуть отримати допомогу з часткового безробіття?

Мова йде про малі та середні компанії (в розумінні статті 55 Господарського кодексу України), які зупинили (скоротили) діяльність на період карантину, сплачували єдиний внесок за загальнообов'язкове державне соціальне страхування протягом шести місяців, що передували даті зупинення діяльності.

Куди звертатися роботодавцю для отримання допомоги з часткового безробіття і які документи подавати?

Роботодавець протягом 30 днів з дня зупинення (скорочення) діяльності звертається до центру зайнятості за місцем його реєстрації як платника єдиного внеску і подає чотири документи: заяву на отримання допомоги в довільній формі, копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності; відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу; довідку, видану ДПС про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за останні 6 місяців.

Яким буде обмеження щодо допомоги з часткового безробіття?

Допомога встановлюється за кожну годину, на яку працівникові було скорочено тривалість робочого часу, з розрахунку двох третин тарифної ставки (окладу), встановленої працівникові. Її розмір за місяць не може перевищувати розмір мінімальної заробітної плати – 4 723 грн.

Коли роботодавці зможуть звертатися з цього питання?

Подавати заяви роботодавці можуть з 28 квітня.

Рішення про надання допомоги ухвалює регіональний центр зайнятості протягом трьох робочих днів з дня подання роботодавцем документів.

Коли працівник отримає ці гроші від роботодавця?

У разі ухвалення позитивного рішення між центром зайнятості та роботодавцем буде укладено відповідний договір. Переказ роботодавцю коштів для подальшої їх виплати працівникам здійснюватиметься на підставі відомостей про осіб, які підпадають під умови отримання такої допомоги, щомісяця протягом трьох робочих днів після зарахування коштів на рахунок відповідного центру зайнятості. Далі роботодавець протягом трьох робочих днів переказує кошти працівникам.

На який період надаватиметься допомога з часткового безробіття?

Допомога надається на строк зупинення (скорочення) діяльності компанії, а також протягом 30 календарних днів після завершення карантину.

Що може стати причиною відмови в наданні допомоги?

Якщо підприємство подало не всі документи або не підпадає під вимоги 55-ї статті Господарського кодексу. Крім того, допомога не надаватиметься працівникам, які отримують оплату часу простою, та в разі освоєння нового виробництва відповідно до статті 113 Кодексу законів про працю України.

Яке покарання передбачене для роботодавців, які намагатимуться отримати допомогу на "мертві душі"?

Роботодавець особисто відповідає за достовірність поданих документів та цільове використання коштів, зокрема, щодо їх переказу на рахунки працівників. У разі подання роботодавцем недостовірних відомостей кошти будуть з нього стягнені.

Чи очікувати роботодавцям перевірок щодо отримання цих коштів?

Центри зайнятості контролюватимуть цільове використання коштів, що переказуються роботодавцю для виплати працівникам допомоги з часткового безробіття. Перевірки можуть здійснюватися протягом 90 календарних днів після останньої виплати такої допомоги працівникам. Центр зайнятості має право отримувати від роботодавця необхідні пояснення, зокрема й письмові.

З детальною інформацією можна ознайомитися на сайті Черкаського обласного центру зайнятості за посиланням https://chk.dcz.gov.ua/node/6933 або за телефоном Чорнобаївської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості 2-33-82.

Перегляди: 211
Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

3 Рис. до iнфРЕEСТРАЦIЯ

Шановні клієнти служби зайнятості!

Ми полегшили процедуру подання документів до центрів зайнятості.
Відтепер це дуже просто. Вам потрібно заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю!

Бланки тут: https://is.gd/6wW4ph та https://is.gd/o8O5Cg.

Як і раніше, заяви ви можете подати в два способи: на електронну пошту центру зайнятості, де вам зручно обслуговуватися, або через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.
       Якщо ви вирішили надіслати заяви електронною поштою:
   1) Заповніть заяви власноруч за зразком і сфотографуйте або відскануйте їх. Далі – надішліть на email центру зайнятості, де ви плануєте перебувати на обліку. Важливо! У темі листа зазначте ваше прізвище, ім’я, по батькові.
Електронні скриньки центрів зайнятості тут: https://is.gd/5duk3J
2) Якщо ж у вас є технічна можливість, завантажте заяви, роздрукуйте та заповніть їх. Підпишіть власноруч, відскануйте (чи сфотографуйте) і надішліть на email центру зайнятості. Так само вкажіть у темі листа ваше прізвище, ім’я, по батькові.

qwer 

Якщо ви вирішили подати заяви через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості:

1) Якщо ж у вас є технічна можливість, завантажте заяви, роздрукуйте та заповніть їх вдома, складіть їх у конверт або зєднайте в інший зручний спосібабо

2) заповніть заяви безпосередньо біля скриньки в центрі зайнятості. Тут слід пам’ятати, що для заповнення заяв вам знадобляться ваші паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність, тому візьміть документи з собою.
Покладіть заяви в скриньку для кореспонденції (у робочі години робочого дня).

qwer1

Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Нагадуємо, що впродовж 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів.

До уваги роботодавців! Електронні форми звітності, що подаються до служби зайнятості можна отримати за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/node/6826.

З телефонами «гарячої» лінії та електронними адресами обласного, базових центрів зайнятості та філій Черкаського обласного центру зайнятості можна ознайомитися за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/novyna/telefony-garyachoyi-liniyi-ta-elektronni-adresy-oblasnogo-bazovyh-centriv-zaynyatosti-ta.

Сервісом нової електронної послуги з реєстрації та оформлення виплат допомоги по безробіттю, що знаходися на онлайн-порталі державних послуг «Дія», можна скористатися за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/node/6923.

Водночас, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! На сьогодні вже є випадки в інших областях, коли під прикриттям фахівців служби зайнятості шахраї намагаються дізнатися ваші паспортні дані. Як вберегтися від шахраїв та не стати жертвою шахрайства читайте за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/node/6919.

Бережіть себе і своїх близьких!

Перегляди: 311
Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

2 Рис IНФ для РОБОТОД

2 квітня 2020 року набрав чинності Закон № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Одним з основних положень прийнятого Закону є підтримка роботодавців і працівників сфери малого та середнього підприємництва, які скоротили чи припинили діяльність в умовах протидії коронавірусній хворобі COVID-19. Закон уводить поняття часткового безробіття на період дії обмежувальних заходів, встановлених Кабінетом Міністрів для запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби. Право на допомогу по частковому безробіттю мають застраховані особи, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини. Відповідні зміни внесено до Закону «Про зайнятість населення» (викладено в новій редакції статтю 47 та доповнено статтею 47-1).

Допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які:

- зупинили або ж скоротили діяльність через карантин;

- сплачували ЄВ упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до центру зайнятості.

З детальною інформацією можна ознайомитися на сайті Черкаського обласного центру зайнятості за посиланням https://chk.dcz.gov.ua/node/6933 або звернутися до фахівців Чорнобаївської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості за номером 2-33-82.

Покрокова інструкція для роботодавців, які мають право на допомогу по частковому безробіттю

1) Зверніться до центру зайнятості за місцем реєстрації як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для подання документів. Це можна зробити впродовж 30 днів з моменту зупинки/скорочення діяльності. Для уточнення місця сплати ЄВ скористайтеся «Електронним кабінетом» на сайті ДПС (розділ «Реєстри», пункт «Дані про взяття на облік платників податків») за посиланням - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration

2) Підготуйте документи:

- заяву в довільній формі. У ній зазначте належність до малого чи середнього бізнесу відповідно до ст. 55 Господарського кодексу України, а також копії документів, завірених в установленому порядку щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за попередній календарний рік;

- засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням початку зупинення, скорочення діяльності;

- відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (вкажіть прізвище, ім'я, по батькові працівника, номер ідентифікаційного коду (або серію та номер паспорту для осіб, які через релігійні переконання відмовилися від оформлення коду);

- довідку про сплату ЄВ за останні 6 місяців, що передують зупинці/скороченню діяльності, видану ДПС.

3) Подайте документи в один із зручних для вас способів: через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості (оригінал), через пошту (оригінал), через email (сканкопії).

Електронні скриньки базових центрів зайнятості та філій Черкаського обласного центру зайнятості за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-telefony-filiy-oblasnogo-centru-zaynyatosti-ta-centriv-zaynyatosti-cherkaskoyi.

4) Перевірка документів центром зайнятості: триває три робочих дні.

5) Ухвалення рішення: упродовж трьох робочих днів обласний центр зайнятості має ухвалити рішення щодо надання допомоги.

6) Укладання договору

Упродовж трьох робочих днів з моменту позитивного рішення роботодавець та центр зайнятості укладають договір. Важливо! Якщо роботодавець надіслав сканкопії документів, то під час укладання договору він подає оригінали.

7) Переказ коштів роботодавцю

Щомісяця роботодавець передає центру зайнятості перелік осіб, у яких виникло право на допомогу. Центр зайнятості впродовж трьох робочих днів після одержання коштів на свій рахунок переказує їх роботодавцю.

8) Виплати працівникам

Здійснюються роботодавцем упродовж трьох робочих днів з моменту одержання коштів за окремою платіжною відомістю.

sz

pdf

стрілочка Покрокова інструкція щодо отриманні допомоги по частковому безробіттю на період карантину

стрілочка Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину

стрілочкаПримірний договір про надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину (форма)

стрілочкаВідомості про осіб, щодо яких виконуються вимоги частини третьої статті 471 Закону України «Про Зайнятість населення» (форма)

стрілочкаЕлектронні поштові скриньки центрів зайнятості

Перегляди: 259
Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

       1 Рис до мат 06 05 20 ОПЕРАТ.IНФОРМАЦIЯ

Завдяки спрощенню умов реєстрації та отримання допомоги по безробіттю в період карантину збільшилась кількість українців, які бажають скористатися послугами державної служби зайнятості. 

Протягом карантину запроваджено  низку законодавчих змін, які регулюють умови реєстрації та отримання допомоги по безробіттю на цей період. 

По-перше, забезпечено можливість подання заяв на отримання статусу безробітного та допомоги по безробіттю дистанційно. Також зареєструватися як безробітний та оформити допомогу віднедавна можна через онлайн-портал державних послуг «Дія». 

По-друге, підвищено з 650 до 1000 грн мінімальний розмір допомоги по безробіттю на період карантину та протягом 30 днів після його завершення. 

По-третє, зареєстрованим у службі зайнятості безробітним допомога призначається з першого дня набуття статусу, навіть тим, хто був звільнений у період карантину за власним бажанням (до карантину звільненим за власним бажанням допомога виплачувалася з 91 дня набуття статусу). 

По-четверте, роботодавці з числа суб’єктів малого та середнього бізнесу, які зупинили чи скоротили свою діяльність під час карантину, можуть отримати допомогу по частковому безробіттю для покриття витрат на зарплату робітникам, яким було скорочено робочий час.

Станом на 4 травня 2020 року кількість безробітних, зареєстрованих у державній службі зайнятості, становить 456,8 тис. осіб, що майже на 148,5 тис., або 48%, більше, ніж станом на відповідну дату минулого року (станом на 4 травня 2019 року кількість безробітних становила 308,3 тисячі).

Зокрема, з початку дії карантину, тобто з 12 березня, статус безробітного отримали майже 156 тисяч громадян.

При цьому кількість вакансій в умовах економічного спаду  зменшилася до 53 тисяч (станом на початок травня), що майже на 60% менше, ніж було в травні торік.

Проте в період дії карантину продовжують працювати підприємства, які забезпечують життєдіяльність країни: продуктові та господарські магазини, комунальні служби, лікарні, аптеки, транспортні підприємства, пошта, фінансові та інші установи. Фахівці центрів зайнятості продовжують дистанційно підбирати для безробітних підходящі вакансії, а для роботодавців - кваліфікований персонал.

Наразі є попит роботодавців на працівників:

-  у сфері  сільського та лісового господарства. Це пов’язано з початком весняних сільськогосподарських робіт. Незважаючи на карантин, роботодавці пропонують роботу трактористам, агрономам, робітникам з комплексного обслуговування сільськогосподарського виробництва тощо;

-  у сфері торгівлі та надання послуг, які наразі не є забороненими (продавець продовольчих товарів, касир, кухар, прибиральник, робітник з благоустрою);

-  у сфері логістики (кур’єр, водій, вантажник, підсобний робітник, укладальник-пакувальник, завідувач складу);

-   у сфері охорони здоров'я та надання соціальної допомоги (сестра медична, соціальний робітник);

-   у сфері забезпечення правопорядку (охоронник, сторож).

Є також вакансії для професіоналів та фахівців з досвідом роботи – бухгалтерів, фахівців, обліковців, лікарів, а також для кваліфікованих робітників – електрогазозварників, дорожніх робітників, слюсарів-ремонтників, електромонтерів. 

Перегляди: 262
Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

17.04.2020 Фото до iнформацii

Шановні клієнти служби зайнятості!

Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів з метою захисту вашого здоров’я, Черкаська обласна служба зайнятості як система державних установ працює у дистанційному режимі.

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості чи філії ОЦЗ. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами чого з клієнтом зв’язується фахівець служби зайнятості, який спеціалізується на питанні, що цікавить. Тобто фахівці служби зайнятості періодично телефонують до клієнтів, які подали заяви на реєстрацію в центрах зайнятості, призначення виплати допомоги по безробіттю чи вже перебувають на обліку.

Водночас ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! На сьогодні вже є випадки в інших областях, коли під прикриттям фахівців служби зайнятості шахраї намагаються дізнатися ваші паспортні дані.

ПАМ’ЯТАЙТЕ:

- якщо Вам телефонує фахівець служби зайнятості – він обов’язково відрекомендується: назве прізвище та ім’я, посаду, філію;

- він звертатиметься до вас на ім’я та по батькові, оскільки ці дані є в базі служби зайнятості;

- фахівці служби зайнятості НІКОЛИ НЕ ВИМАГАЮТЬ називати ваші особисті дані. Навпаки – вказують наявні і просять їх підтвердити або скорегувати;

- НІКОЛИ НЕ ПРОСЯТЬ називати номери банківських карток чи особистих банківських рахунків;

- якщо у названих даних є помилка – фахівці НЕ ВИМАГАЮТЬ диктувати правильні, а ПРОСЯТЬ відсканувати чи сфотографувати коректний варіант і надіслати нам на офіційну електронну адресу центру зайнятості або передати через скриньки для кореспонденції, розміщені біля центрів зайнятості.

Будьте уважні, спілкуючись і називаючи свої дані телефоном незнайомцям!

Бережіть себе і не станьте жертвою шахрайства!

Перегляди: 263